Сучасна початкова освіта характеризується системними змінами у структурі та змісті. Переосмислення пріоритетів навчання, ролі учня як суб’єкта освітнього процесу, а також суспільні зміни зумовлюють нетрадиційні підходи до вирішення багатьох освітніх проблем. Однією з провідних тенденцій розвитку сучасної освіти є реалізація тематичного і діяльнісного підходів у навчанні.
Про це йшлося на засіданні ТМО учителів 2-х класів, яке відбулося 4 квітня 2024 року в онлайн-форматі.
Про реалізацію тематичної інтеграції та діяльнісного підходу в роботі з учнями розповіла вчитель КЗ «Дергачівський ліцей № 3» Кочегарова В.Г.
Спираючись на власний практичний досвід, Валентина Григорівна наголосила на доцільності інтеграції предметів у початковій школі, звернула увагу на переваги тематичного та діяльнісного підходів, надала поради колегам.
Ранкові зустрічі – це сучасна форма роботи, що допомагає вчителеві у створенні дружного колективу. Метою зустрічі є створення позитивного настрою у класі на весь день.
Про роль ранкових зустрічей в освітньому процесі та про практичний досвід з теми розказала вчитель початкових класів КЗ «Дергачівський ліцей № 3» Набока С.А.
Світлана Анатоліївна нагадала основні правила ранкових зустрічей, поділилася з колегами досвідом роботи та запропонувала форми і методи роботи з цього напряму.
Висловлюємо подяку за змістовні та корисні матеріали.