Навчально-методичне забезпечення організації інклюзивного навчання

Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку/навчально-методичний посібник /авт.:О.В.Чеботарьова, Г.О.Блеч, І.В. Гладченко, С.В.Трикоз, І.В. Бобренко та ін.-К.,ІСП НАПН України, 2020 (Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку)

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку /навчально-методичний посібник/ авт.: О.В. Чеботарьова, Г.О.Блеч, І.В. Гладченко, С.В.Трикоз, І.В. Бобренко та ін.: за ред. О.В.Чеботарьової.-К.,ІСП НАПН України, 2019 (Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку)

Методичні рекомендації «Виявлення і подолання труднощів опанування навички читання в учнів загальноосвітніх навчальних закладів»

Методичні рекомендації для вчителів щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами

Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів: навчально-методичний посібник. Київ : 2018. – 252 с.

Поділитися: