«Не можна допускати, щоб оцінювання знань виділялося з педагогічного процесу як щось відокремлене. Оцінка лише тоді стає стимулом, який спонукає до активної розумової праці, коли взаємини між учителем і учнем побудовані на взаємному довір'ї і доброзичливості. Якщо хочете, оцінка — це один з найтонших інструментів виховання» - писав В. Сухомлинський.
Саме ці слова великого педагога стали епіграфом до засідання ТМО вчителів української мови та літератури, яке відбулося 21 грудня 2022 року.
На порядку денному обговорювалися актуальні питання оцінювання п'ятикласників Нової української школи. Про перші кроки впровадження змісту нового Державного стандарту базової середньої освіти розповіла Булавіна Л.І. (керівник ТМО, вчитель КЗ “Дергачівський ліцей №3”).
Досвідом роботи про оцінювання учнів у 5 класі НУШ поділилися вчителі української мови та літератури Кіяшко Д.О. (КЗ «Дергачівський ліцей № 2»), Свічкар І. С. (КЗ «Прудянський ліцей») та Кальченко О.Ю. (КЗ «Слатинський ліцей»). Педагоги розповіли про успіхи та труднощі в роботі, познайомили з формами, методами, навели приклади завдань на різних етапах уроку під час формувального та підсумкового оцінювання. Кіяшко Д.О. поділився досвідом використання на уроках інструментів та сервісів для формувального оцінювання.
Офіційний інформаційний сайт