Запрошуємо науково-педагогічних працівників, методистів, керівників закладів освіти, вчителів, вихователів, психологів узяти участь у підготовці чергового випуску науково-методичного видання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» «Джерело педагогіч

Концепція науково-методичної збірки

Розділ 1. Нова філософія виховання у викликах сьогодення

Гуманістична, дитиноцентрична, громадянська, національно-патріотична позиції вчителя, демократичні принципи сучасної освіти, наукові підходи до організації сучасного виховання, механізми реалізації ціннісного потенціалу, виховний компонент змісту компетентностей НУШ, комплексний та системний підходи до реалізації стратегії субʼєкт-субʼєктної взаємодії, базові якості й підвищення кваліфікації та освіта впродовж життя сучасного педагога.

Розділ 2. Виховний потенціал освітнього середовища

Системний підхід в організації освітнього простору, проєктування цілісного виховного простору, урахування вікових та індивідуальних можливостей школярів у процесі формування ключових компетентностей, практика використання сучасних технологій у формуванні базових моральних цінностей сучасного виховання, форми і методи організації виховного процесу.

Розділ 3. Духовна безпека української школи

Формування національної ідентичності, основи духовності особистості, культури мислення і культури поведінки, профілактика шкідливих звичок, ризикованої, девіантної і кримінальної поведінки, проблема формування здорового способу життя учнівської молоді, проблеми маніпулювання свідомістю, запобігання негативних впливів (у тому числі і через маніпулятивні технології деструктивного змісту ЗМІ, інтернет-мережі, різних видів рекламної продукції), форми і методи формування стійкої до маніпуляцій свідомості, моральних принципів, духовності, формування критичного, креативного і піклувального мислення в учнів.

Вимоги до оформлення статей:

Матеріали приймаються в електронному варіанті в редакторі Word for Windows 6/97, Шрифт – Times New Roman, розмір 14. Міжрядковий інтервал – 1,5. Розміри берегів: зліва – 25 мм, справа – 15 мм, верхній і нижній – по 20 мм. Назву статті друкувати великими літерами, прізвища авторів та ініціали під назвою статті – малими літерами. Загальний обсяг статті 5-7 сторінок.

Список літератури (Список використаних джерел) друкується через один рядок після основного тексту (великими напівжирними літерами з лівого боку та оформлюється за правилами бібліографічного опису ДСТУ 8302:2015 – друкується після основного тексту. Приклад посилання на джерело – [6, c. 18].

За точність викладених фактів, цитат і посилань відповідають автори.

Заявку оформлювати за зразком:

З А Я В К А

ПІБ (повністю)

Науковий ступінь

Вчене звання

Посада

Заклад освіти

Розділ збірки

Назва статті

Контактні телефони

Ел. пошта

Матеріали:

  • прикріплений файл: стаття, оформлена згідно з вимогами й дані про автора (заявка, у кінці статті);
  • файл називати за прізвищем першого автора (наприклад, Кондратюк_стаття.doc)

просимо надсилати до 30.09.2022 р. на такі електронні адреси:

Робочі контакти:

Байназарова Олена Олександрівна – тел. 097 466 40 97

Вороніна Галина Леонідівна – тел. 068 000 62 37

Сіваченко Інеса Геннадіївна – тел. 050 70 25 905

Новини
Станьте учасниками Мережі «Згуртовані заради відновлення»!
15.08.2025 14:15
Комунальний заклад Харківської обласної ради «Ветеранський простір «ПЛІЧ-О-ПЛІЧ» разом з ГО «Ресурсний центр «Ветеранський простір «ПЛІЧ-О-ПЛІЧ» розпочинають формування Мережі психологічної допомоги…
Продовжено терміни вступної компанії до військових вищів
12.08.2025 15:55
Відповідно до рішення командувача Сухопутних військ ЗСУ від 04.08.2025 року продовжено проведення вступної компанії до Вищих військових навчальних закладів та Військових коледжів сержантського…
МОН пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України»
07.08.2025 13:28
Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів…