ТМО вчителів 4 класів з теми «Інновації в освіті» відбулося 29 березня, яке почалося з інтерактивної вправи «За чи проти, традиції чи інновації». Учителі називали недоліки і переваги традиційного та інноваційного навчання.
Учитель КЗ «Козачолопанський ліцей» Хрипливець О. І. поділилася методичними ідеями щодо формування творчих здібностей учнів початкових класів шляхом використання інноваційних технологій.
А вчитель КЗ «Слатинський ліцей» Науменко Н.В. провела практикум : використання інтерактивних методів навчання для інтелектуального, соціального, морального розвитку молодших здобувачів освіти.
Про хакатони як інструмент проєктної діяльності розповіла Бережна О.Я., вчитель КЗ «Безруківський ліцей».
Лисенко Н.М. , вчитель КЗ"Дергачівський ліцей № 2", познайомила зі своїм досвідом роботи з теми «Розвиток творчих здібностей молодших школярів шляхом упровадження інноваційних технологій в умовах освітньої реформи».
Підсумком сьогоднішньої роботи є висновок, що зробили вчителі : традиційні та інноваційні методи навчання повинні бути в постійному взаємозв’язку й доповнювати один одного. Ці два поняття мають існувати на одному рівні. У процесі навчання учитель повинен брати до уваги все: аудиторію, кількість учнів, обладнання, базові знання учнів та їхні вміння, мотивацію кожного учня.
Учитель може використовувати будь-які педагогічні методи, дозволені системою освіти, як традиційні, так і інноваційні. Але при цьому він повинен постійно працювати над собою, щодня вдосконалюючи свої навички викладання. Учитель має стати гарним прикладом для учнів не тільки як представник своєї професії, але також як цікава особистість, здатна залучити учнів до освітнього процесу.