Посібник для директорів закладів освіти з організації інклюзивного навчання

Державною службою якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) підготовлено посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти».

Розробка посібника мала на меті допомогти керівникам шкіл у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами.

У збірці директори шкіл та освітяни знайдуть покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї системи управлінських рішень для організації та впровадження інклюзивного навчання.

У ньому є відповіді на основні питання щодо забезпечення якості інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.

Посібник складається з п’яти розділів:

• «Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище»;

• «Організовуємо та впроваджуємо інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами»;

• «Розробляємо індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами»;

• «Шукаємо ресурси для якісного інклюзивного навчання в закладі освіти»;

• «Моніторинг якості інклюзивного навчання як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти».

Новини
Оголошується набір бажаючих втупити до вищих військових навчальних закладів та військових коледжів сержантського складу у 2025 році
15.04.2025 11:58
Інформація про вступ до вищих військових навчальних закладів та військових коледжів сержантського складу у 2025 році
До Дня Землі в Україні триває кампанія «Цифрове прибирання»
04.04.2025 11:45
Приєднуйтесь, до Дня Землі в Україні триває кампанія «Цифрове прибирання»: очисти гаджети — зберегти планету може кожен! До 22 квітня в Україні триває національна кампанія «Цифрове прибирання», яка…
Завершується основний період реєстрації для участі в НМТ у 2025 році
01.04.2025 12:12
За три дні, 3 квітня, завершиться основний період реєстрації для участі в національному мультипредметному тесті (НМТ) у 2025 році. Тож радимо потенційним вступникам / вступницям не…